onsdag 25 mars 2009

Benen blir lidande


Fortfarande är det så att jag har känningar i mitt ben, nu sitter det i ljumsken. Satte mig på cykeln igår morse men det blev bara 11 km, vill inte riskera att få tillbaka smärtan. Ja, jag borde ringa kiropraktorn, jag vet...

Kvällen skulle ägnats åt träning men det blev arbete istället, skitskojig bokföring :-). Mitt i det så hände det saker som ställde resten av kvällen på ända, det blev därmed inget tränat för min del.

Ikväll har det också varit lite upp o ned så det blev bara 35 min styrka. Tröstar mig med att det känns att det tog, speciellt ryggen och baksidan av axlarna fick sig en rejäl omgång.

Nu är det HV-match på TV (de leder med 3-1, nähä nu blev det 4-1) men jag är inte på hockey-humör så jag hamnade här istället. Ser redan fram emot att fortsätta mitt planerande på jobbet imorgon, det är verkligen ljuvligt att känna att man fyller nån slags funktion *s*.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vill du lämna ett bevis på att du varit här? Vad kul, kommentarer är väldigt, väldigt välkomna!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails