torsdag 5 mars 2009

Butterflies...

Inte av den sorten jag utför träningsmässigt, nej nu är det minsann såna där berömda man har i magen emellanåt... 1,5 timme kvar till "lift-off", ska köra om en halvtimme. Måste ju få en parkering där man inte blir ruinerad, undrar om det lyckas vid den tiden?
Det ska bli spännande att se vad det är för några jag får som arbetskompisar och vad jag får göra så här i början! Ikväll kommer det antagligen att snurra värre än vanligt i bollen :-).

Igår var det påfyllning av lager som gällde, mat och annat. Känns skönt att ha det gjort nu när tiden blir mer knapp på kvällarna. Kollade kollektivtrafiken, det blir ganska sent om jag ska åka med det allmänna. Tror nog att det får bli det iaf, bensin och parkering slukar ju stor del av lönen annars...
Fast... om vi hittar en skaplig andrabil, bränslesnål och inte alltför dyr... då kanske jag kan ta den ibland? Tittade på lite olika alternativ igår. Snacka om att bilförsäljarna är sugna på att kränga fordon nu! Man hinner knappt pruta själv, de sänker priset ändå. Kan säga att det gör absolut inget! Sonen behöver ändå ha en bil snart så han kan få köpa loss den till hösten i så fall. Om han har tur! *s* Jaja, vi får se vad vi hittar.

Nu ska jag snart åka - skänk mig gärna en stöttande tanke under dagen :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vill du lämna ett bevis på att du varit här? Vad kul, kommentarer är väldigt, väldigt välkomna!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails