onsdag 18 mars 2009

Morron i Götet

Idag kom jag äntligen till skott. Känner mig totalt inaktiv just nu sedan nästan en vecka tillbaka, vad gäller träning alltså. Annars rullar det på rätt bra.
Idag klev jag ut i den härliga morgonluften och tog mig en sväng på stan. Visste inte riktigt hur långt jag skulle hinna eller om jag skulle hitta tillbaka lätt så jag vågade inte dra iväg allt för långt. Det jag upptäckte var att min kondis troligen har förbättrats avsevärt sedan jag var ute och gick senast. Jag blev inte ens svettig fast jag minsann trampade på i bra takt. Hmmmm, tänkte jag... vad göra? Springa lite, kanske? Gillar inte att springa på asfalt men jag gjorde det ändå.
Kan inte låta bli att skratta lite åt mig själv, detta skulle jag ens fått fört mig att göra för inte så länge se'n :-).

Dagen igår var av blandat sort kursmässigt. Förmidda'n var seeeg men se'n efter lunch dök det upp en ny föreläsare som visste hur man skulle hållas vaken! Han pratade sälj o dyl, trodde inte det skulle vara så intressant men det var faktiskt givande.

Vi är 3 tjejer som har försökt att komma iväg för lite shopping ett par da'r, men det är nästan omöjligt. Programmet är fullspäckat. Vi gick en sväng igår (det blev min motion också) men var tvungna att vända om för att hinna till midda'n. Den var visserligen värd det, biff och anka. Anka tror jag att jag missat i mitt tidigare liv, den var ljuvligt god! En drink i baren senare var det dags att krypa ner i bingen, det tar på krafterna att sitta still och lära sig en massa!
Och nu är det äntligen frukostdags, ska ta ordentligt med bacon och äggröra - slurp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vill du lämna ett bevis på att du varit här? Vad kul, kommentarer är väldigt, väldigt välkomna!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails