söndag 15 mars 2009

På rätt kurs

I helgen har jag och maken varit på funktionärskurs (rally). Meningen var att vi båda skulle gått teknikerkursen men eftersom jag - efter viss tvekan- sa ja till att vara biträdande tävlingsledare i Skilling 500 så hoppade jag över på den sidan istället. Jag har båda licenssorterna och kände verkligen för att uppdatera kunskapen teknikmässigt men det får väl bli nästa gång istället.
Tröttheten är stor nu, det blev för dåligt med sömn inatt. Är det inte konstigt att det ska vara så svårt att komma i säng?

Tyvärr så var inte maten på stället den allra bästa så kroppen min mår inte helt bra. Var tvungen att ta bröd till frukosten idag t ex, annars hade jag svält ihjäl, jag lovar! Hungern har varit ständigt närvarande när det blivit "vanlig mat". Jag försökte verkligen att undvika de förhatliga kolhydraterna men vad gör man när det knappt finns sovel så det räcker till alla? Vore taskigt om nån blev utan kött och fick ta mina potatisar istället. Då skulle nog ev poppispoängen sjunka drastiskt eller vad tror ni? *s*

Väskan är packad inför Göteborgsresan imorgon, bussen går redan kl 6 *gäsp* så det får bli tidig sänggång ikväll. Jag har t o m fått med träningskläder så att de senaste dagarnas lathet kan få sig en spark där det känns!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vill du lämna ett bevis på att du varit här? Vad kul, kommentarer är väldigt, väldigt välkomna!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails