tisdag 10 mars 2009

Släpande

Igår kväll var jag och tog ett syntest på körskolan, jag ska ta BE-kort... Va? Vad är det som händer? Ska det gå så långt att jag, alltså JAG ska köra husvagn eller för den delen släpet med bil på? Fattar nada :-)
I vilket fall så var jag lite nervis för att det skulle bli villkorat på körkortet att jag måste ha glasögon. Vet inte varför, jag har ju linserna i dygnet runt - vad är problemet? Blev glatt överraskad när jag klarade gränsen, trodde det var mycket värre än så!

Igår blev det alltså ingen träning fast jag planerat det, har nåt på gång i halsen känns det som. Idag blev det i alla fall intervaller i 30 min och ikväll ska jag ta mig an brsöt/mage/triceps och axlar. Ha en skön dag, nu ska jag åka till mitt jobb! :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vill du lämna ett bevis på att du varit här? Vad kul, kommentarer är väldigt, väldigt välkomna!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails