tisdag 14 april 2009

Allergisk?

Redan i lördags när vi åkte och mötte våren i Trelleborg så kände jag av att det sved i mina ögon. Där är det nog ett par veckor längre fram än här, gräset växte, kastanjerna var på väg att slå ut, det var grönare helt enkelt. Tänkte att det kanske kunde vara ögoninflammation, det vara bara på ena ögat till att börja med. Men, nja... båda två har fortsatt att rinna och det blir värre när jag går ut.

På jobbet är det så varmt så där står fönstret öppet och jomenvisst, det kändes extra då också... Var på Medicinbolaget och köpte meddusin på lunchen, måste testa om det hjälper. Nog tycker jag att det kändes lite bättre en stund efter jag tagit tabletten, men det kanske var inbillning? Får se hur det känns när jag fortsätter, jobbigt är det med tårande gluggar och rinnande kran. Speciellt nu när jag ska iväg på kurrekurs. Men vissa saker får ha sin gång, finns inte så mycket
att välja på.
Snart så är det dags för tulpanerna utanför köksfönstret att slå ut, gillar färgen skarpt så jag hoppas jag inte blir besviken i år heller.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vill du lämna ett bevis på att du varit här? Vad kul, kommentarer är väldigt, väldigt välkomna!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails