söndag 26 april 2009

Bitte i ottan

Ja, det är jag och Veiron :-)
Nej, klockan är över 7 så egentligen är det rena förmiddan redan. Mådde inte riktigt bra igår så det blev tidig sänggång och därmed är jag pigg som en lärka nu. Sov ca 3 timmar mer än jag brukar, både inatt och igår natt så idag borde det väl finnas energi? Energi till att ta tag i saker och ting.

Började gårdagen med styrketräning direkt efter frukost och sen var det dags för arbete. Var alldeles för lång tid sedan jag skötte mina bokföringsålägganden, nämligen... Tydligen var det en massa skräp på g i datorn, virusprogrammet varnade flera gånger och rätt vad det var bara flimrade det på skärmen... *Grrrrrrrrr...* Jag kämpade verkligen med att försöka greja det men solen sken och jag ville ut, till slut gav jag upp och gick hem. Så nu sitter jag hemma och ska betala fakturor tidigt på söndagsmorronen istället.

Huset är tyst, alla sover fortfarande. Jennie och Louise är nog helt slut efter allt moppe-åkande *s*. Man ser inte till dem längre! Öht så är det nog så att det tar på kroppen det här varma vårvädret, det blir som en chock. Vi är lite småtrötta hela gänget.

Idag ska vi försöka ta en vilodag från mekande, jobbande o dyl, men vissa saker måste göras. Jag måste skriva några test så jag klarar teorin på onsdag *nervis* och sen ska vi planera inför Valborg, då blir det fest! Vi blir så många så det måste fixas bord och stolar och liknande, för att inte tala om den viktiga maten. 30 pers kräver lite ruljans på sånt, men det är kul så det känns inte ansträngande. Något som däremot kan bli ansträngande är att vi ev ska åka till Ullared...

Nä, nu måste jag hämta kaffe och jobba!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vill du lämna ett bevis på att du varit här? Vad kul, kommentarer är väldigt, väldigt välkomna!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails