torsdag 2 april 2009

Knip och skjut

Knipet består av en spökande mage, vet inte vad det är med den. Ont gör det i alla fall, har t o m vaknat av det inatt så det blev inget cyklande imorse heller. Fy, vad lat jag känner mig när jag hoppar över det! Men, kroppens signaler måste följas så det var vad jag gjorde. Det har fortsatt till och från hela da'n och är inte borta än. Det blev en halvtimme på cykeln ändå ikväll (16,5 km/200 kcal) och se'n försökte jag mig på lite hantelövningar. Sträckte till mig i ryggen när jag körde axellyft framåt och tog en arm i taget istället. Se'n blev det biceps och efter det kände jag att det fick räcka för idag. Jag hör själv hur gnällig jag låter *s*.

Skjutet är de dörrar/luckor vi ska ha till altanen. Imorgon ska det mätas mer exakt så jag kan fixa en ritning och beställa det vi behöver. Längtar ännu mer nu när det är vååååååååår ute!

Dagen har annars ägnats åt möte och möte, mycket gjort blev det inte däremellan heller, äta bör man ju också. Var en sväng på HK och fick höra hur det funkade (eller inte?) för dem. Känns som att verkligheten smugit sig in hos de flesta...

Åsså blev jag ledsen för Innas skull när jag läste beskedet hon hade fått idag. Men du kommer igen, det vet jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vill du lämna ett bevis på att du varit här? Vad kul, kommentarer är väldigt, väldigt välkomna!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails