torsdag 23 april 2009

Lärdom 2

Dagen idag började med en 50-minutare i skogen. Jag lärde mig nåt nytt. Häromdan var det mössan som saknades, det lärde jag mig. Idag satt den på, det var nämligen is på bilrutorna. Efter en stund kom jag till stället i skogen där jag borde svänga av (har aldrig gått det hållet innan). Svängde alltså men rätt vad det var tog det stopp.

Vad lärde jag mig av det? Att om man är så närsynt som jag - på ena ögat, ja! - och inte har linser på sig ,bör nog brillorna sitta på näsan. Annars går man fel och får vända om.
Men vad gör väl det, jag var ju ute för att få motion!

Kvällens träning flyttas fram till imorgon, jag hade en väldigt viktig uppgift att slutföra ikväll. Kanske kommer jag att avslöja vad så småningom :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vill du lämna ett bevis på att du varit här? Vad kul, kommentarer är väldigt, väldigt välkomna!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails