söndag 5 april 2009

LCHF-trygg

Idag när jag surfade runt på Aftonbladet så fanns det en artikel om "de farliga fettdieterna", enligt den är det katastrofalt för kolesterolvärdet att äta på det viset. Fy på mig! *s*

Hade det nu varit för ett par månader sedan så hade jag nog hajat till. Det gör jag inte idag, jag känner mig trygg i mitt kostval. Och vet ni - det är upp till var och en att äta det man vill och därmed: "Live and let eat".
Jag kör min linje och låter dig köra din - är det inte härligt med frihet så säg?

2 kommentarer:

  1. kikade in på den artikeln oxå - läste en del av kommentarerna o dom håller med oss!!! Jag mår oxå bra (kör ju nån mittemellamvariant fast mest åt LCHF-hållet) och håller med dej fullständigt!! Var o en gör som dom själva tycker känns bäst!!! Nattinatti...

    SvaraRadera

Vill du lämna ett bevis på att du varit här? Vad kul, kommentarer är väldigt, väldigt välkomna!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails