onsdag 22 april 2009

Uppskjutet och avklarat

Ja, nån styrketräning blev det nu inte igår, trots goda intentioner. Var hemma senare än beräknat och så himla trött! För att inte tala om träningsvärk, ojoj. Bestämde mig för att skjuta upp det tills idag och faktiskt så har jag genomfört det jag tänkte mig.

Ryggen fick 4 övningar (hantelrodd, smala och breda latsdrag och sittande rodd), bicepsen 3 st och di arma bena fick nöja sig med 2. Känner av ljumsken nästan direkt när jag försöker träna benmusklerna *suck*. 20 minuter på motionscykeln (11 km) fick ersätta utfall o dyl, trampa där är ju också användande av benen eller hur?

Dagens händelse nr 1 är annars att våra 15-åringar har klarat förarbeviset till EU-mopparna. Katastrofen uteblev, båda klarade det (visste jag väl att ni skulle)! Tänk vad taskigt om ena syrran fått vänta. Tror inte det är samma känsla att få slänga sig upp därbak som att styra själv, liksom.

Grattis till Jennie och Louise!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vill du lämna ett bevis på att du varit här? Vad kul, kommentarer är väldigt, väldigt välkomna!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails