måndag 18 maj 2009

Ombytta roller


Kom på en söt sak som minsta dottern sa till mig i lördags när jag låg nedbäddad och tyckte synd om mig själv. Vi hade loppis i byn (stor sak här där det inte händer så mycket mer än att det är insamling av grovsopor 2 ggr/år) och hon ville gå dit. Kom in till mig, lutade sig över min trötta lekamen, smekte mig på kinden och sa: "Mamma, jag cyklar bort till loppisen. Det är bara en liten bit bort och jag är snart hemma hos dig igen." Puss och så var hon borta. Vilka goa ungar som tar hand om mig och klarar sig så bra på egen hand.

Idag var maten klar när vi kom hem, då var det Jennie som fixat köttfärssoppa, hur god som helst. Jag är verkligen jätteglad för allt mina ungar kan och gör. Ni är bäst, jag är bara sämst på att tala om det för er!

1 kommentar:

  1. Hej. Ngr bra tips ang vätternrundan, dela gärna med dig av dina erfarenheter......

    www.saratilda.blogg.se

    SvaraRadera

Vill du lämna ett bevis på att du varit här? Vad kul, kommentarer är väldigt, väldigt välkomna!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails