söndag 24 maj 2009

På väg tillbaka

Det känns som att jag börjar bli "normal" igen, de senaste dagarna har jag kunnat sitta ner utan att somna och huvudvärken är borta, liksom det onda ögat. Förhoppningsvis så var det bara sviter av sjukan jag hade för några veckor se'n som spökade. Känner iofs av halsen på kvällarna än. Frågan är om det inte kan vara en liten släng av allergi ändå. Märkte direkt när vi kom hem igår att ögonen blev mer känsliga. Vid havet såg jag inte till de drösar av frömjöl som lägger sig på allt här, så vem vet?

Jag är i alla fall glad att jag är piggare! Började dagen med att gå min längsta runda, 7 km, det tog knappt 55 min i halvrask takt. Det är verkligen tur att det är folktomt i skogen, kom nämligen på mig själv med att prata högt *asg*. Har en sak jag måste lösa tills ikväll och tydligen var det bra att ventilera det högt för sig själv för nu känns det ganska OK.

Efter frukosten på 3 ägg och bacon blev det styrketräning i 40 min. Idag kände jag att det är dags att lägga på mer, ökade vikterna när jag körde latsdrag och rodd för ryggen. Tricepsen var lite darriga efter passet också men axlarna blev nog för milt behandlade, trots allt. Jaja, får väl gå ut lite lugnt nu när det varit stillastående så länge, även om jag verkligen vill komma igång ordentligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vill du lämna ett bevis på att du varit här? Vad kul, kommentarer är väldigt, väldigt välkomna!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails