tisdag 5 maj 2009

Sjuuuuuuuuuk och vansinnigt arg

Började redan i söndags, frös hela da'n. Trodde det var för att det blåste kallare vindar och att solen inte visade sig från sin starkaste sida. På kvällen var det rallymöte och rätt vad det var bara small det till i kroppen. Frusenheten övergick i svettningar och halsen blev som ett rivjärn.

Åkte till jobbet igår för att boka om besök och för att jag lovat en av de praktiserande döttrarna att hon och kompisen skulle få skjuts. Stod ut till halvelva sen packade jag ihop. Hem till varma goa sängen. Där befann jag mig sedan största delen av gårdagen.

På seneftermiddan satt jag här och fullgjorde en uppgift jag hade tagit på mig. Blev vittne till något som inte gjorde mig glad kan jag säga. Tur för den som utförde gärningen att det inte var jag som var snabbast ut. Feberrusig och ilsk hade jag absolut kunnat brotta ner vem som helst. Blir fortfarande arg när jag tänker på det. F-bannade idioter det finns!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vill du lämna ett bevis på att du varit här? Vad kul, kommentarer är väldigt, väldigt välkomna!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails