måndag 11 maj 2009

SKASKA blev HARHAR

För nu har jag faktiskt tränat en halvtimme. Det känns minsann att det var ett par veckor sen sist. Men, vad skönt det är! Nu sitter jag här nöjd med det jag gjorde för jag började med mina favoritmuskler; rygg och axlar, innan bicepsen fick sig lite mölksyra. Tänkte att det är lika bra ifall det blir lite motigt nu i början. Man får inte vara dum!

Imorgon hoppas jag på en friskare ljumske så jag kan ta i lite mer i skogen, ska ta en av de längre rundorna tänkte jag. Jag har några olika att välja mellan. Den kortaste är nog 3-4 km och den längsta 7-8. Se'n är det bara att sätta ihop dem lite som man känner för, beroende på dagsform o dyl. Har märkt att det är en fördel att bestämma dan innan, av nån konstig anledning blir det lätt en kortare sväng om man inte gjort det :-).

Annars har det varit mest jobb idag. Först det "vanliga" och sen blev det bokföringssysslor. Skönt att kunna bocka av lite på "Att göra"-listan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vill du lämna ett bevis på att du varit här? Vad kul, kommentarer är väldigt, väldigt välkomna!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails