måndag 18 maj 2009

Svider och bränner

Ögonen svider, halsen bränner och jag är så tröööööööööööööttttttttttt... Huvudet känns som det ska sprängas emellanåt och de få (?) hjärnceller jag har rör sig i slowmotion... Inte kul alls.
Jag brydde mig inte om att ge mig ut imorse för jag kände att jag behövde sömnen, men inte sjutton hjälpte det. Kan det vara allergi? Måste man inte snora och nysa då? Räcker det med svidande ögon och sjukdomskänsla? Och den förlamande tröttheten? Usch, jag vet inte.

Imorgon ska jag jobba hemifrån nån timme på morronen, har en föreläsning att förbereda. På jobbet finns det inte ens rum till alla så det funkar inte att sitta där med detta som jag ska ha på onsdag förmiddag. Idag har jag haft besök i ett, fler än vad som var meningen t o m. I ett rum som inte är avsett för det. *stor suck* OK, det går, men det känns inte så bra.

Jobbar på att försöka äta mer men är inte hungrig. Konstigt, jag som brukar lita på min kropp känner mig med ens lite osäker. Å andra sidan har jag inte tränat idag så det är väl därför jag inte är så sugen. Ska försöka komma i säng tidigt och stiga upp så jag har gott om tid för förberedelser innan jag sticker till jobbet. Kanske blir en morronsväng i skogen för luftens skull!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vill du lämna ett bevis på att du varit här? Vad kul, kommentarer är väldigt, väldigt välkomna!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails