söndag 10 maj 2009

Tiden går fort när man har roligt

Åtminstone rullar den på när man har fullt upp! De senaste dagarna/kvällarna har det varit rally för hela slanten. Förberedelser 3 kvällar i rad, sen var det upp 4.30 igår för att komma hem vid 22-tiden. Allt flöt på bra så visst är man nöjd - men trött - när man trillar i säng. Det var kul att träffa på en massa folk som man inte sett sedan i höstas eller så.
Märks att man har full koncentration på tävlingens genomförande, dock. Man missar en del av det som händer när man är ute som tävlande. Båda delarna har sin charm.

Jag är mäkta imponerad av de sex tjejer - som med viss uppbackning av kära svärmor - skötte om serveringen med bravur! Från kl 7 på morronen krängde de käk, program o dyl. Helt utan knot kämpade de ända till sena kvällen. Tack Jennie, Louise, Julia, Nora, Sanna och Sofie. Ni var jätteduktiga!

Idag är jag trött så in i norden och huvudet dunkar. Men... jag SKA träna ikväll. Det är nästan 2 veckor se'n sist. Nu börjar jag trots allt känna mig tillfrisknad så det är bara att köra på!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vill du lämna ett bevis på att du varit här? Vad kul, kommentarer är väldigt, väldigt välkomna!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails