måndag 11 maj 2009

Västergök är bästergök


Jo, det där SKA som fanns med i samband med kommande träning igår kväll... Det försvann som av en händelse. Eller snarare pga flera händelser. Det blev mao ingen träning. Men...

Idag var jag ute på promenix igen!

Och vad hörde jag då? Årets första - för mig - gök. Den kokoade västerifrån så jag bestämde mig snabbt för att ta det som ett gott omen. Känner att jag behöver lite såna små pepp-saker just nu.
Behöver piggas upp så att jag kan sprida lite positiva vibbar till min omgivning. Har känt mig som en riktig surkärring den senaste tiden, nämligen. Vill inte vara sån och vet att jag kan påverka det själv men ibland är det svårt.
Nu fick den där lilla pippin mig att bli lite mer uppåt i alla fall, så nu j-klar! Ikväll SKASKA jag *s* träna. Basta!

3 kommentarer:

  1. All träning som blir av är bra träning, men ibland måste man unna sig att skippa en träning då man saknar lust och motivation. Jag hörde med årets första gök under en långpromenad i helgen... lycka till med tränandet

    SvaraRadera
  2. Visst är det så, Danne! Ibland är det lika bra att skippa en dålig träning och ta det när det känns bra, även om allt som blir av kan räknas till bra. Hmmm, hur fick jag ihop det där nu? *s*

    SvaraRadera
  3. Haha och jag har et foto på dig där du ser ut som häxen surtant...*lol*

    Men jag lovar dig du är definitivt INGEN surtant...pöss

    L8

    SvaraRadera

Vill du lämna ett bevis på att du varit här? Vad kul, kommentarer är väldigt, väldigt välkomna!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails