tisdag 2 juni 2009

Byter morgonpromenad mot powerwalk

Alltså, jag byter benämningen, farten har varit PW i stort sett hela tiden. Morgonpromenad låter som att jag strosar omkring i skogen och luktar på blommor och riktigt så är det inte. OK, visst njuter jag av alla dofter (nästan...) och allt jag ser och hör, men det är ändå motionen jag är ute efter. Strosa kan jag göra vid andra tillfällen. Så v 22 blev enligt följande:

Måndag Morgonpromenad 55 min
Tisdag Morgonpromenad 40 min, styrka 25 min
Onsdag Vila
Torsdag Morgonpromenad 35 min
Fredag Morgonpromenad 60 min
Lördag Vila
Söndag Styrka i solen 30 min

Dvs 3 timmar och 10 min PW och 55 min styrka=4 tim 5 min totalt
Kan inte påstå att jag är nöjd med mängden styrketräning denna veckan, men det har ju sina rutiga skäl och randiga orsaker...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vill du lämna ett bevis på att du varit här? Vad kul, kommentarer är väldigt, väldigt välkomna!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails