måndag 29 juni 2009

Sammanfattning träning v 26

Måndag PW 40 min
Tisdag Vila (förutom lite buskuppgrävande *s*)
Onsdag PW 40 min, styrka 20 min
Torsdag Cykel 30 min
Fredag PW 40 min
Lördag Sollapande
Söndag Sollapande + 15 min styrka i skuggan

Ja, det är ju ingen hemlighet att det minskat på träningstid... 185 min, lite drygt 3 timmar - vojne...
Idag blev det iaf en snabb runda i skogen på morronen, sprang t o m det sista. Varför gjorde du det undrade söte maken *s*. Ja, ibland får jag mina ryck. Bara är så!

Har en känsla av att det inte blir jättemycket denna veckan heller men jag ska försöka ut och gå varje dag. Åtminstone. Vet ju att det inte blir så mycket rörelse nästa vecka. Mer än till och från solstolen. Vända blad i boken emellanåt. Så slapp kan man väl få vara på semestern?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vill du lämna ett bevis på att du varit här? Vad kul, kommentarer är väldigt, väldigt välkomna!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails