fredag 5 juni 2009

Vad händer?

Jag har bestämt mig för att köra hårt med träningen, inställningen är helt rätt. Ändå märker jag att tiden jag ägnar åt den minskar. Avkortandet på promenaderna denna veckan förklaras med att jag har skjutsat sonen till tåget och alltså lämnat hemmet en timme tidigare än vanligt. Då blir det helt naturligt svårare med entimmarspass.

Sen har det varit annat på kvällarna som också gjort att den "överblivna" tiden krympt. Men jag vill inte ha det så här. Nåt måste hända! Nu sticker vi bort över helgen, drar iväg med vagnen i em, då är det också lätt att det skjuts upp. Minsann, dojjorna får hänga med och så är det bara att hoppas på gött väder så jag kan ge mig ut i ottan, en PW längs havet är väl inte fel?

De tidiga mornarna gör underverk för flexen iaf (åker ju inte hem och vänder) och den ska utnyttjas nästa vecka när jag behöver ägna mig åt annat än arbete vissa dagar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vill du lämna ett bevis på att du varit här? Vad kul, kommentarer är väldigt, väldigt välkomna!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails