tisdag 14 juli 2009

Nytändning

Innan jag börjar ösa ur mig diverse reseberättelser tänkte jag bara meddela att jag har hittat lusten igen! Ja, till att träna, menar jag.
Svårt att låta bli att få inspiration när man umgås med professionella bodybuilders. Goa danska vännerna, Helle och Kim, hade vi förmånen att träffa en hel vecka :-)


Igår körde jag ett tufft pass med 4 övningar för axlarna och 3 för tricepsen, avslutade med 6 km snabb cykling för att benen skulle få lite genomströmning också.

Idag blev det rygg (3 dragövningar) och så några bicepslyft. Det känns att det är flera veckor sen jag tränade ordentligt, kommer att vara stel imorgon. Men, jag tänker träna ändå!

Tyvärr blir det ju ett uppehåll igen några dagar eftersom vi ska sitta i en rallybil 98 mil torsdag-söndag, men det är smällar man får ta. På 'et igen när vi kommer hem!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vill du lämna ett bevis på att du varit här? Vad kul, kommentarer är väldigt, väldigt välkomna!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails