onsdag 26 augusti 2009

Bockning

Avbockning är kanske rätta ordet, jag vet knappt. Är för trött att tänka. Ska bara... sen ska jag sova...
Några av grejerna jag rapade upp imorse är faktiskt avklarade! Jag har fxat de flesta pappren till rallyt. Vi har varit en handlarrunda i Värnamo. Sonen har övningskört i stan. Födelsedagspresenter till lillan är grejade.

Ska bara plocka fram träningskläderna, ställa klockan och ramla i säng också. OK, en sväng med tandborsten och lite rengöring kanske jag klarar innan.

Om det är nån som inte känt av det innan så kan jag tala om att klockan halv 10 på kvällen, efter att ha varit igång sen halv sex på morgonen, då är inte ett träningspass det som står högst på önskelistan. Inte på min i alla fall. *gäsp*
Men imorgon - då är det inga större planer för kvällen - då jäklar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vill du lämna ett bevis på att du varit här? Vad kul, kommentarer är väldigt, väldigt välkomna!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails