måndag 3 augusti 2009

Draghjälp

Mmm, som sagt. Nu är det vardag igen. Hur blir det med all den där träningen nu då? Har haft ett resonemang om det med mig själv ikväll. Tyst inne i huvudet, jag har inte suttit framför spegeln och nickat medhåll. Riktigt så knäpp är jag inte *s*.

Jag vill verkligen komma in i de där härliga rutinerna igen. Det var alldeles för länge se'n nu. Hade tänkt börja direkt första veckan efter semestern. Men... Nu har jag omprövat beslutet lite. Jag vill ju så JÄTTEgärna ha altanen klar! Den får bli prio i tidsuppdelningen. Så mycket jag kan, för väder och annat, ska jag hjälpa till där. Sen övergår jag till träning på kvällarna.
Mornarna ska jag iaf se till att ägna åt antingen en 45-60 minuters promenad eller en sväng på motionscykeln, 30-45 minuter.

Jag behöver ett par sparkar i baken - eller ännu hellre - dras upp och tjatas lite på nu, känns det som. Är det nån som läser detta och kan tänka sig att putta in en "rytning" när jag vacklar? Gör gärna det i så fall!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vill du lämna ett bevis på att du varit här? Vad kul, kommentarer är väldigt, väldigt välkomna!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails