söndag 30 augusti 2009

Radiouppdrag


Jag - och några med mig - har fått i uppdrag att lyssna på Pettsson & Co under v 35. Minst en timme ska vi höra på programmet för att sedan plocka ut saker vi vill veta mer om. Efter det ska vi försöka hitta mer information om detta på Radio Jönköpings hemsida.

På jobbet kan jag som sagt inte lyssna på radio så nu sitter jag här och lyssnar via nätet. Undrar om det är nåt som faller mig i smaken? Nåt som jag blir intresserad av så pass mycket att jag vill veta mer om det? Det är väl bara att plocka nåt annars :-)

På tisdag kväll ska vi samlas och se om det funkar med de nya sökfunktionerna. Hoppas att man äntligen kan få träffa Hasse P då (programledaren). Vi har pratat på telefon åtskilliga gånger så det vore kul att möta honom i verkliga livet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vill du lämna ett bevis på att du varit här? Vad kul, kommentarer är väldigt, väldigt välkomna!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails