onsdag 5 augusti 2009

Synder straffar sig


Äsch, egentligen tror jag inte på det där med synd, men det är ett ord som passar in. Eftersom jag "syndat" och inte fullgjort mina motionsliga plikter (gentemot mig själv) på ett tag så får jag lida för det nu.

Ont i benhinnor, skoskav (kan ju inte powerwalka i flipflop), träningsvärk på alla möjliga ställen och t o m håll! Men, det är smällar man får ta. Vet att det är bara att bita ihop så ger det med sig efterhand. Idag blev det en mellanrunda p g a det, 45 minuter i en uppvaknande skog. Solen värmde redan innan sex.
Hittade ett spindelnät som jag bara var tvungen att stanna och fota. Inte vet jag om det kommer att synas hur snillrikt vackert det var, får kolla mobilen ikväll.

Öht tar jag det lugnt på mornarna nu där hemma. Vill inte stressa iväg för tidigt, liksom. Det är rundan, sen blir det kaffe och dusch. Frukost och nyheterna i soffan. För mig själv. Gillar att vara ensam uppe på mornarna. Inte prata. Starta lugnt och försiktigt. Det är dögott tycker jag. Bäddar för en liknande dag. Eller inte, men då har jag försökt i alla fall :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vill du lämna ett bevis på att du varit här? Vad kul, kommentarer är väldigt, väldigt välkomna!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails