söndag 20 september 2009

Är man redig eller?

Klockan sex (!) var jag uppe och satte mig i soffan med datorn. Inte bara för att jag tycker det är skönt - för att inte säga ljuvligt - att få egentid på mornarna. Det är tyst här ute på landet och det njuter jag av. OK, vi bor vid en stor väg men den hör man inte. Speciellt inte vid den tiden en söndagsmorgon.
Nej, jag hade vissa störningar från andra sidan sängen. Min lille älskling låter lite på nätterna när han är förkyld :-)
Bättre att stiga upp då. Jag hamnade i bingen redan halv 10 igår så sömnkvoten var väl fylld.
Knäpper på datorn och då vill den minsann installera viktiga uppdateringar. OK, gör det då.
Detta kommer att ta ca en timme och du får absolut inte röra nåt. Typ :-)
Men hallåååå, jag skulle ju slösurfa nu! Kröp ner under täcket och slöslumrade istället. Nu är jag seg som en kokosboll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vill du lämna ett bevis på att du varit här? Vad kul, kommentarer är väldigt, väldigt välkomna!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails