torsdag 17 september 2009

Svinaktigt tangentbord

Om någon någon gång skulle få för sig att smörja tangentbordet med baconflott - gör inte det! Speciellt inte om du har ergonomiska tillbehör som används att rullas på. Droppa inte där. Det blir svinjobbigt, höhö...
Och klabbigt.

Min älskade man är omtänksam och häller över allt stekflott från baconen för att jag ska få tillräckligt med fett. Jättesnällt - liksom att fixa min frukost öht - men ibland rinner det över. Kan det bero på att jag är - som ungarna säger - en klabbemoster?

Tala förresten inte om för nån att jag äter vid datorn, det är strängeligen förbjudet. *hysch*

Igår var det en lååååång dag, upp vid 5 för att trampa en mil och sen gick det i ett tills åtta på kvällen. 13 timmars arbete klarar man då och då. Jag fick en hel del klart igår kväll så om jag fortsätter lite idag ska det nog lösas upp, det där stora orosmolnet över mitt huvud.

Allt arbete går ut över min träning, tyvärr. Utöver cyklandet - som jag trots allt är stolt över att jag orkar vid den tiden - har det bara blivit ett pass styrka denna veckan. Körde riktigt tungt på bicepsen så det känns i alla fall. Bevisar för mig själv att jag har gjort nåt, trots allt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vill du lämna ett bevis på att du varit här? Vad kul, kommentarer är väldigt, väldigt välkomna!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails