torsdag 3 september 2009

Veckans träning börjar bli löjligt

Förra veckan (35) blev det ca 3 timmars raska promenader. That's all, folks!
Vad fasen gör man när man har fullt upp med annat - och ja, det var sånt som inte kunde flyttas på - fram till halv tio på kvällarna? Resignerar och håller sig till morronpromenader. Inte ens det blev varenda dag.

Denna veckan skulle det återigen bli fart (nån som hört den förut???). Skulle köra stenhård styrketräning var meningen. Vad händer då? Jo, jag går och får världens magsmärta i flera dar! Va? Vem/vad är det som inte vill att jag ska växa? Snälla, släpp mig lös och låt mig jobba.

Nu är jag uppe i 2 PWs denna veckan och det är redan torsdag... Imorgon åker vi till Trelleborg och stannar över helgen, där lär det inte bli nån träning *s*. Vi ska bara umgås med goa, mysiga H&M!

Så ikväll - då jäklar gäller det att pressa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vill du lämna ett bevis på att du varit här? Vad kul, kommentarer är väldigt, väldigt välkomna!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails