tisdag 23 februari 2010

För att jag vill det

Jag vill också svara så när nån frågar mig varför jag gör eller inte gör en sak. Minstingen svarar det glasklart varje gång. Ser på mig som att jag inte fattar nåt. "För att jag vill det!" Kan knappast finnas en bättre anledning. Tyvärr är det ju inte ofta det är riktigt så lätt. Men ibland. Ibland är det det enda rätta, båda att svara och göra.

Ikväll blev klockan över åtta innan jag fick göra nåt jag kände för. Eller rättare sagt - nåt bara för egen del. Kvällen dessförinnan var fylld bl a med detta, nämligen; Matlagning x 2, skjutsa 2 (plus kompis) och hämta 2 andra (plus kompisar), läxa med 1, natta samma 1 (inklusive hårutredning och flätning). Det som känns bra är att jag inte känner mig irriterad av att det tar tid, jag har till slut börjat lära mig nu-tänkandet. För att jag vill det!

Ha en skön kväll nu. För att ni vill.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vill du lämna ett bevis på att du varit här? Vad kul, kommentarer är väldigt, väldigt välkomna!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails