tisdag 9 februari 2010

Mitt Val blir Ditt Val

Min make - den käre jag brukar nämna med ömhet i rösten - är rädd om mig, det har ni nog förstått. Han tror att jag behöver lite extra vitamininjektioner för att vara på topp. Jag misstänker att han har nån egoistisk tanke med det men kan inte veta säkert. I vilket fall som helst så har han handlat hem "Mitt Val Kvinna" och för att haka på och samarbeta som den gode make han nu faktiskt är har han köpt även "Mitt Val Man".

Jag gissar på att den förstnämnda är till mig men vad tror ni händer om vi råkar blanda ihop dem? Skillnaden i färg är försumbar när de väl lämnat burken, nämligen. Tänk om jag tar hans mantabletter och börjar utveckla egenskaper som inte är önskvärda (enligt mig hos mig)? Eller kanske är det bra, mina muskler kanske växer snabbare?

För nog måste det väl vara mer skillnad än färgen? Har svårt att läsa den finstilta pyttetexten numera så jag vet inte. Nån som har en teori om vad som sker?

1 kommentar:

  1. Oj... det är nog jättefarligt att ta fel. Man vet aldrig vad som kan hända. Tror det är bäst att ni förvara burkarna i olika rum så att det inte blir några konstigheter.

    SvaraRadera

Vill du lämna ett bevis på att du varit här? Vad kul, kommentarer är väldigt, väldigt välkomna!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails