måndag 8 februari 2010

Vissa måndagar är värre än andra

Vad säger man? Stackars lilla olyckliga tjej eller hur tänkte du, Heidi Montag? Om du tänkte. Kunde du inte bara bytt namn till Dienstag istället? Om du nu inte är så förtjust i måndag. Vem är å andra sidan det?

Jo, min känns faktiskt helt OK idag. Har skrivit en del på min kommande bestseller (kaxigt, va?) och det är ett av de bästa sätten att börja dagen på. Dessutom hunnit med motion och att kamma ut håret på min mest hårömma dotter. Resten av dagen ligger framför mig, som den början på min framtid den är.

Vill man veta hur det går kan man göra så här:

Följ min blogg med bloglovin

1 kommentar:

  1. Ha en bra och fin dag du med! Hemma idag, problem med grannarnas godkännande av placering av det hus som jag håller på att bygga just nu. Eller rättare sagt just nu så hållar jag/vi på att färdigställa ett störe sommarhus åt en familj! I sin enfald så trodde de att grannarna skulle gå med på husets placering lite för nära tomtgränsen, men nu sket det sig och vi måste stoppa byggandet!
    Trist men nu blev det lite ledig istället, aldrig el och idag ska jag ägna dagen åt att få lite snurr på min lite "trista blogg" få se om det lyckas! (ler)
    Som sagt ha det bäst!
    Kram ifrån Peter!

    SvaraRadera

Vill du lämna ett bevis på att du varit här? Vad kul, kommentarer är väldigt, väldigt välkomna!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails