torsdag 29 april 2010

Äntligen är det min tur!

Idag har jag äntligen fått det efterlängtade mailet som kommer att rädda min och min familjs framtid. Vi kan laga däcken på cyklarna och köpa fågelfrön till nästa vinter. Yes! Dr Williams, du min häst på den vite riddaren, du fann mig till sist. Jag måste dela med mig av min glädje genom att visa ditt brev för så många som möjligt. Hoppas det är OK för dig? Du svarade inte på mitt mail efter att jag lämnat ut alla uppgifter så jag chansar utan ditt godkännande.

"Från Dr Michael Williams

Harlesden, North West
London

Kära vän.
Jag är Dr Michael Williams från Harlesden, nordvästra London, här i England. Jag arbetar för NatWest Bank Corporation London. Jag skriver dig från mitt kontor som kommer att ha en oerhörd nytta för oss båda (Lyckos kontor!). I min avdelning, som är biträdande chef (det var inte dåligt för att vara en avdelning...)(Greater London Regional Office), jag upptäckte en övergiven (???) summan av £ 15,4 miljoner Great Brittiska pund (femton miljoner fyra hundra tusen Great Brittiska pund) på ett konto som tillhör en av våra utländska kunder Late Mr.Terry Ryan som tyvärr miste livet i flygkrasch i Alaska Airlines Flight 261 som kraschade den 31 januari 2000, inklusive hans hustru och enda dotter. Konstigt att det inte hittats i bouppteckningen...

Valet av kontaktar du är upphetsad av geografisk karaktär (Jag är inte ett skit upphetsad av nån karaktär alls) av var du bor, särskilt på grund av känslighet för transaktionen. Banken tjänstemän har väntat på någon av de anhöriga att komma upp för påståendet men ingen har gjort det (Nä, de hittade väl inte hissen). Jag personligen har tappat målet  (Oj, hoppas det bara var mellanmålet!) att hitta den släktingar i 3 år nu, söker jag ditt medgivande att presentera dig som de närmast anhöriga / Kommer bidragsmottagaren till den avlidna så att intäkterna från detta konto värderats till £ 15,4 miljoner pund kommer att överföras till din bankkonto som de anhöriga till Late Mr.Terry Ryan.

Detta kommer att betalas ut eller delas i dessa procentsatser, 60% för mig och 40% till dig. Jag har fått alla nödvändiga juridiska dokument som kommer att användas till stöd för detta påstående vi gör. Allt jag behöver göra är att fylla i ditt namn till handlingarna och legalisera det i domstol här för att bevisa att du som legitim mottagare av fonden.

Allt jag behöver nu är din ärliga samarbete, Sekretess och förtroende för att vi ser denna transaktion igenom (Har iofs linser men blind och dum?). Jag garanterar er att detta kommer att genomföras under ett legitimt system som skyddar dig från brott mot lagen. Jag vill att du ska förstå att jag har arbetat i denna bank i 17 år, och jag har kunnat säkra alla juridiska dokument så att du ärva denna fond

Ge mig följande: som vi har 7 dagar att köra det genom detta är mycket BRÅDSKANDE TACK.

1. Fullständigt namn
2. Din Direkt Mobilnummer
3. Din Kontaktadress
4. Födelsedatum

Efter att ha gått igenom ett metodiskt söka (Tur du hittade ut...), jag bestämde mig för att kontakta dig hoppas att du hittar affären intressant (Jag hittar till alla affärer jag är intresserad av, tack). Vänligen på din bekräftelse av detta meddelande och ange ditt intresse. Jag kommer att förse dig med mer information. Sträva efter att låta mig få veta ert beslut snarast möjligt.
Vänliga hälsningar,
Dr Michael Williams
Mobilnummer: +447011147967"

Tack snälla Dr för att du tänkte på mig i din svåra stund för att hitta någon som kan hjälpa att om hand denna pengar ta!

7 kommentarer:

  1. Men va konstigt, ett liknande mail har jag med fått! :P

    SvaraRadera
  2. Ja, herrejisses vilken tur han dök upp ;D

    SvaraRadera
  3. hahahaha.....jag älskade dina kommentarer :) Man upphör aldrig att förvånas och alltid finns det någon som går på det. ha en bra kväll/Häxan.

    SvaraRadera
  4. du också....fick ett liknande för ett tag sedan, men han var bankman, de hade dött i en tragisk bilolycka....ja,att både du och jag ska bli rika :) Pia

    SvaraRadera
  5. Men neeeej, menar ni att ni också fått reda på detta? Ska jag behöva dela med mig??? *s*

    SvaraRadera
  6. Fyyy va taskigt.... nåt sånt mail har inte jag fått.
    Nu tänker jag vara sur i flera minuter.

    Slut sur.
    Grattis till din nya förmögenhet ;)

    SvaraRadera
  7. Helt otroligt. Jag har aldrig fått något liknande mail... skrattade när jag läste :)

    SvaraRadera

Vill du lämna ett bevis på att du varit här? Vad kul, kommentarer är väldigt, väldigt välkomna!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails