tisdag 20 april 2010

Hittar inte musen

Djuren vi är mest rädda för står det. Jag letar överst ...mmmmuuussss... Nä, inte nånstans bland de 10 finns det allra hemskaste. Vad är detta? Måste vara fel ju. Eller så är det så att min rädsla gör vad som helst för att bespara mig, låter mig inte ens se ordet i tryck.

Jag måste erkänna att jag skulle vara beredd att låta mig luras till sömns och gå igenom en hypnos för att slippa min musfobi. OK, den kanske inte är det mest handikappande i mitt liv (undrar förresten vad det är?) men när kissekatten kommer in med sina fynd eller det rasslar i gräset, då är jag skraj. Spelar ingen roll om den är död, jag skriker. De döda brukar iofs inte rassla så mycket men de är äckliga, hemska, grymt skrämmande.

Vad är ni skraja för i djurväg?

2 kommentarer:

  1. Mest rädd är jag för ormar. Gillar inte heller mösss, råttor eller spindlar. Ingen fobi men ändå...

    SvaraRadera
  2. Ormar är inte heller kul, men möss o råttor - HJÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄLP!!!

    SvaraRadera

Vill du lämna ett bevis på att du varit här? Vad kul, kommentarer är väldigt, väldigt välkomna!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails