torsdag 8 april 2010

Kossan i båset

När jag var i tonåren så brukade vi fråga oss vad det är för skillnad på en idisslande ko och en tuggummituggande tjej (oftast nån som var ute efter samma kille...). Svaret? Kon har så intelligenta ögon!

Jag kan fortfarande hålla med om detta, det behöver inte vara någon av kvinnligt kön, dock. Jo, kossan så klart men inte den idisslande människan ifråga.

Vad jag vill komma fram till? Jag skulle inte kunna bli lagledare/tränare för ett hockeylag. Eftersom jag inte gillar att tugga tuggummi så funkar det ju inte, det ser man klart när det är dags för slutspel o dyl. Var och varannan i båset låter käkarna mala som värsta Bregottfabriksanställda Mamma Mu. Jag klarar inte det där, att lura magen på det viset. Sen blir man ju trött också. Utöver att man ser mindre intelligent ut :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vill du lämna ett bevis på att du varit här? Vad kul, kommentarer är väldigt, väldigt välkomna!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails