onsdag 9 juni 2010

Tionde

Inna skickade över en award som innebär att man ska visa vilken som var den tionde bilden i ens blogg. Jag letade bakåt och hittade det här inlägget med rena soppan :-).

Eftersom jag är i bloggeriets utkant för tillfället så skickar jag den helt enkelt vidare till den som vill, det är lite kul att se tillbaka ibland *s*

Imorgon ska det avslutas skola för fyra och se'n blir det smörgåstårtetillverkning för/åt den femte som slutar på fredag.
Vimsiga mamman fixade blommor som tjejerna ska dela ut till sina - snart fd - klasskompisar - 60 st!!, men glömde att köpa för att ge till dem. Snällt, va? Tur att jag hinner det imorgon. För det gör jag väl???

F ö tycker jag det är en massa konstiga påfund med sånt redan i nian. Varför ska man ge till nån som man knappt nämnt vid namn här hemma, än mindre umgåtts med? Varför inte satsa på dem man anser vara ens vänner? Kollade på Citygross, de skulle ha 19:- för en färdig blomma... det skulle alltså inneburit 1140 kalla kronor... Nu blev det 180 och jag tycker det är för mycket. Men, men, ibland ger sig till och med hårda mammor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vill du lämna ett bevis på att du varit här? Vad kul, kommentarer är väldigt, väldigt välkomna!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails