måndag 25 oktober 2010

Passa er!

Sömnbrist - för vilken natt i ordningen orkar jag inte räkna - med påföljande bultande, blixtrande huvudvärk, lite PMS och allmän måndagsfeeling. Förutsättningarna är perfekta för det jag alldeles snart ska utföra.

Ett visst transportbolag, vill inte ge dem dålig reklam men kan säga att det börjar på D och slutar på L, inte mycket däremellan. Då har jag inte sagt för mycket, va? De ska alldeles snart -eftersom latoxarna inte börjar förrän kl 7!!! - få sig en påringning. Transport beställd i torsdags vid middagstid och fortfarande inte hämtad pall. Fel kombo!
Naturligtvis är det en pall som det är extra bråttom med. Till ett av de stora biltillverkningsföretagen. Natürlich. Inga fingrar emellan.

Skulle ni läsa om nån stackars transportledare - eller liknande - som fått sig en måndagstörn, då vet ni vem som kan vara ansvarig. Eventuellt.

Hoppas din dag börjat bättre.


Läs även andra bloggares åsikter om , ,

4 kommentarer:

  1. Skitbolag! Vi kör med ett annat men en gång när vi skulle skicka en snöplog till en kommun lååååååångt norrut tog det en vecka för den beställda expresstransporten (som vi betalat för) att komma fram. Löjligt!!! Rock On Bitte!!
    Kram.

    SvaraRadera
  2. Kl trafik säger jag bara:)

    SvaraRadera
  3. Gafflan, det brukar funka men nu j-klar... Express, ja det är en sak för sig. Speciellt med Posten om man är på landet. Men en vecka???

    Filip, hade inte väntat mig att du skulle tycka nåt annat :-) Är inte lätt när det är kunden som betalar, då får man inte alltid bestämma själv. Kör försiktigt!

    SvaraRadera
  4. Du är så rolig. Börjar på D och slutar på L :)

    Kul att du kikar in fortfarande. Jag har läst här också och märkt att boggar så smått igen...

    SvaraRadera

Vill du lämna ett bevis på att du varit här? Vad kul, kommentarer är väldigt, väldigt välkomna!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails