måndag 8 augusti 2011

Frågan om sex?

Kan inte låta bli att dela med mig av ännu en av mina blundrar...

Efter att ha åkt runt med övningskörande döttrar och stannat till på diverse ställen för handlande och dylikt var jag nog lite virrigare än vanligt. Jaaaa, det gåååår!

Kom på att jag glömt inhandla något som är ganska viktigt för min äkta hälft och beordrade därför dottern att köra till macken. Naturligtvis skulle det hämtas på lagret och kön växte bakom mig.

- Hur många? frågade killen.
- Det räcker med en, mer får han inte, skämtade jag lite lagom vitsigt.
- OK, det blir 46 kronor.

Jag lämnade fram en hundralapp och kollade sedan om jag hade några mynt. Det hade jag.

- Vill du ha sex? frågade jag.
Kände direkt att det blev lite fel...
- Eeh, kronor menar jag...
- Jag fattade vad du menade, svarade killen (som säkert inte ens satte sex av annat slag i samband med en tant som jag).

Röd i nobban gjorde jag sorti...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vill du lämna ett bevis på att du varit här? Vad kul, kommentarer är väldigt, väldigt välkomna!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails