torsdag 11 augusti 2011

Frisering av Brad Pitt och tappade tänder

Min natt har varit - minst sagt - spännande. Den har innehållit en hel massa konstigheter.
Det började med att jag befann mig på nån konstig vild camping där jag kände mig mer vilsen än vanligt. Letade efter familjen och stötte så småningom på en frisörkille som hittat min man. Därefter dök en självfriserad dotter upp, tonårsvis och stubbig på hjässan.

Lämnade stället och hamnade i mitt barndomshem där jag tappade tand efter tand... Stora tänder, inte några små risgryn där inte! De var som muterade vindruvor och puttades bort av lika stora som växte upp därunder. Burr... Känner blodsmaken än.

Avslutade med lite trevligheter i friserandets tecken (varför dessa saxdrömmar?). Brad den ende Pitt behövde putsas till och jag hjälpte så gärna till. Han var väldig petig med hårstråna så det blev inga utsvävningar direkt. Men jag tog god tid på mig :-)

Den natten motades bort med en timslång promenad och ett gympass på en knapp halvtimme så jag har skött mig idag också.

, , , ,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vill du lämna ett bevis på att du varit här? Vad kul, kommentarer är väldigt, väldigt välkomna!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails