tisdag 20 september 2011

Bromsklossar av rang

Ja, vad säger man? En utlandsresa (planerad så det var ingen överraskning) och ett influensaliknande kroppstillstånd har bromsat upp min träningsintention.

Hostande och feber är ingen bra grund att stå på. Speciellt inte om man knappt orkar stå. Jag vilade mig igenom i stort sett hela förra veckan men är ändå inte tillbaka där jag slutade. Utgångsläget är på minus...

Har bestämt mig för att låta kroppen vila sig frisk ordentligt ett tag till och sen får det bli lugnt promenerande innan jag spinner loss igen. För loss ska jag!

Just nu kryper det i kroppen av träningssaknad men det kanske är för att jag vet att jag inte kan?

2 kommentarer:

  1. Klart du kommer loss, finns väl inget som kan hålla en sådan valkyria fast i dyngan?

    Kram på dig, jag gör nu ett nytt försök i den här världen, du finner mig och mitt nonsens här:

    http://alfahannen.blogspot.com/

    SvaraRadera
  2. vila dig frisk först, sen tränar du :)

    SvaraRadera

Vill du lämna ett bevis på att du varit här? Vad kul, kommentarer är väldigt, väldigt välkomna!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails