torsdag 22 december 2011

Rivstartar 2012 med Fitnessfighten

Idag har jag tagit ett STORT beslut vad gäller min träning. Fr o m 1:a januari ska jag träna en timme varje dag och följa kostråd från World of shape. En månad med före- och efterbilder som sedan bedöms och förhoppningsvis leder till final.

Jag har inte fått tillgång till allt än och det jag är mest spänd på är hur det ska funka med kostråden. Sådana brukar inte vara så LCHF-inriktade eller hur? Vet att de har något som är anpassat efter att det ska vara glutenfritt så som sagt; spännande att se vad det är.

Nu när jag faktiskt har anmält mig till en tävling (hjäääälp!) kastas alla undanflykter över bord. Plask! Där sjönk de till botten och där ska de förhoppningsvis klara sig från eventuella vrakplundrare som vill plocka upp dem igen. Skulle de vilja flyta upp så blir det blyfötter på.

Redan idag ska jag hem och göra iordning träningsrummet. När januari kommer ska allt stå klart och bara vänta på att jag ska rycka tag i hantlar och annat. Innan dess ska jag ägna ledigheten åt att ta upp mina promenader igen. Det är lite lättare att få motivation till det när det faktiskt är ljust ute.

Ingen återvändo. Minsann om jag inte ska se till att bli en bättre bloggare på samma gång. Och då menar jag regelbunden. Som typ varje dag. Nog borde det kunna funka under den månaden åtminstone?

Vet att jag har bett er innan men nu mina vänner är det allvar... Skäll, peppa, kommentera. Nu jäklar kör jag!

, ,

1 kommentar:

  1. Heja Bitte! Nu j-lar ska det peppas och hejas!!!
    Kör så det ryker.
    Kram

    SvaraRadera

Vill du lämna ett bevis på att du varit här? Vad kul, kommentarer är väldigt, väldigt välkomna!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails