tisdag 31 januari 2012

Hur kan ont göra gott?

Egentligen? Hur kan jag vara så sjuk att jag njuter av att ha träningsvärk? Är det kontrollbehovet som gör sig påmint?
Har jag ont på de ställen jag tränat så visar det att jag troligen gjort rätt. Eller hur? Jag har använt rätt muskler och lyft med en så pass tyngd att det gör nytta. Så måste det väl vara?

Enda gångerna jag kan tycka det är lite småjobbigt är när det sitter i benen och jag knappt kan sätta mig ned. Ibland är det ju mer bråttom än annars och när man då känner att det inte riktigt går tillräckligt snabbt så är det frustrerande. Än så länge har det gått bra :-)


Idag är det baksidan på både ben och armar som har börjat viska lite smått om vad som komma skall. Frågan är om det hade hjälpt att stretcha på det här viset?

Lånad från enorma internet

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vill du lämna ett bevis på att du varit här? Vad kul, kommentarer är väldigt, väldigt välkomna!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails