onsdag 4 januari 2012

Vill man va fin får man ta ricin

Trodde nästan det var första april när jag läste det. Använda ricinolja för att håret ska växa snabbare!?! Det låter liksom så... kladdigt... eller nåt. Vill man verkligen kleta laxermedel i rufsetufset? Visst, jag vill också ha långt, fint hår. Snabbt ska det gå också! Tänk om det funkar?
När jag kom så långt i mina tankar - råkade sammanfalla med en blick i spegeln - så kom jag på ytterligare en nackdel (förutom att det verkar skitäckligt *höhö*). Tänk er hur ofta jag måste färga min utväxt då!
Det sker redan ett par gånger i månaden, ska det nu växa 4 ggr snabbare... hmmm... Hinner jag jobba? Har jag råd? Nä, det får nog vara för min del.

Med träningen går det bra annars. Vissa delar gör ont, andra känns inte alls så mycket som jag vill. Jag kommer att gå på tyngre grejer inom kort. Det är muskler jag vill ha! ;-)


 ,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vill du lämna ett bevis på att du varit här? Vad kul, kommentarer är väldigt, väldigt välkomna!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails