onsdag 24 oktober 2012

Sida på facebook - mer wordness?

Har funderat på det ett tag. Varför ska man egentligen ha en sån? Fram och tillbaka har jag funderat, för- och nackdelar, onödigt osv.

Nu bestämde jag mig för att greja en i alla fall, fick för mig att det kanske blir lättare att få mig själv till att skriva oftare. Kanske locka in nån mer som läser? Det är ju trots allt det man vill, den som säger nåt annat ljuger.

Visst, jag skriver för att det är kul - absolut. Meeeen, det är ju kommunikationen med andra som får mig att fortsätta. Utbytet. Diskussionerna som blir ibland. Kommentarer. Wordness.

För ett par år sedan startades en kampanj om just detta, mitt första inlägg om det kan du läsa här.


Annars kan jag lika gärna sitta och skriva för mig själv på kammaren, i ett block eller en dagbok. Finns säkert en del som tycker att det vore lika bra men de kan ju i så fall låta bli att klicka sig in. Både på bloggen och facebook-sidan.

Ni andra...


Här är länken om ni vill vara med på ett hörn :-)


,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vill du lämna ett bevis på att du varit här? Vad kul, kommentarer är väldigt, väldigt välkomna!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails