torsdag 25 oktober 2012

Värdelöst vetande

I min etikettlista till höger har jag en kategori som jag kallat "Värdelöst vetande", kanske är värdelöst att veta men ser ni det?

Den är inte störst i nuläget men den skulle mycket väl kunna vara det. För visst är det så att det mesta jag skriver kan samlas under det paraplyt. Det regnar några få guldkorn/pärlor som smattrar mot paraplytyget men allvarligt; Vem bryr sig? Egentligen? Och heter det tyg på paraplyn?

Nog skulle jag kategoriskt kunna samla allt under värdelöst vetande utan att det skulle protesteras? Någonstans någon gång finns det ju alltid någon som DGAF vad som nedtecknas eller händer i mitt liv. Är det mitt problem? Nä.

Än så länge leder Mamman och t o m träning i flest antal inlägg. Troligtvis för att jag låter bli att kategorisera "rätt".


Och nu har jag skrivit ett helt inlägg om just detta. Värdelöst.

Men ha en skön kväll, själv ska jag - äntligen (?) - se till att komma iväg på innebandyn.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vill du lämna ett bevis på att du varit här? Vad kul, kommentarer är väldigt, väldigt välkomna!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails