fredag 9 november 2012

Den stora flytten



Nu är det påbörjat. Fyyy, vad det satt långt inne! Ni vet den där känslan när man ska ta tag i något och inte vet var man ska börja? 
Så har det varit (och är lite fortfarande). Mycket för att det finns liksom ingenstans att göra av allt som ska flyttas/rensas ut. Det höll på att bli likadant idag när jag stod där med händerna i sidorna och tittade på eländet... Se'n bestämde jag mig för att ta en promenad och ladda batterierna. Det hjälpte!

Nu är jag dammig och trött men hälften av all skit utrustning är undanröjd från kontoret. Meeeen, jag kommer nog inte kunna gymma på ett tag eller vad tror ni? Är det någon som vill ha en TV eller skrivare eller kanske en bildskärm? Bara hör av er, vissa saker kan hämtas och kostar gratis :-)

Men oj, vad blandat med saker man hittar. Mödravårdsjournaler, betyg från grundskolan (rätt kul läsning) och gamla foton. Allt i en enda salig röra.

Se'n hittade jag den här juvelen från 1995:


Glömmer aldrig hur glad jag blev för den hälsningen på min födelsedag. Tyvärr missade jag Jönköpingskonserten men man får leva på minnen från fornstora da'r istället :-)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vill du lämna ett bevis på att du varit här? Vad kul, kommentarer är väldigt, väldigt välkomna!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails