fredag 30 november 2012

Drömtydning någon?

En dröm med en blandning av åsnor (både mänskliga och vanliga), taggtråd, släktgård, midsommar och en stor fet (mattsvart naturligtvis) Cheva-van som skulle framföras på smala gator.

Är det någon som vågar sig på en tydning av det? Vore rätt spännande att höra! Snälla, försök ;-)

Efter uppvaknandet har jag konstaterat följande:
En skrikande katt som vill ut och inte hinner det kan resultera i att mamman får gå upp och torka spyor i lillans rum. Sen att mamman var den som sov och pappan satt i soffan, det har inte med saken att göra. Mamma är mamma. Känslan av att jag nog hade fått torka även pappans spyor om jag skickat in honom gjorde att jag svalde den sura kommentaren :-)

Det är inte alls måndag som jag hade fått för mig, det är fredag. Det göööör inget.

Önskelistan som hänger på kylskåpet växer för var dag, snart får vi skaffa större. Kylskåp, alltså. Fast då har vi å andra sidan inte råd med julklappar...

Snön verkar ha hittat överallt utom hit. Fick sms om snökaos i Jönköping, t ex. Vill ha snö här och nu!

Och det viktigaste; Min rygg är bättre!!!

Men kom igen nu, tala om varför jag drömde den saliga blandningen :-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vill du lämna ett bevis på att du varit här? Vad kul, kommentarer är väldigt, väldigt välkomna!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails