onsdag 12 december 2012

Dyraste fyllan någonsin!


Snabbare ryck än jag hade räknat med och lika glad är jag för det men gladast är nog räven! Eller mina stackars ögon, åtminstone.

Glasögonen som jag fastnade så direkt för är numera mina. Ungefär som jag ser ut på bilden känner jag mig. Lite vriden så där.

Lite mer vriden än vanligt
Fy katten, det är minsann som en lätt fylla att vänja sig vid det här. Rakt fram går ganska bra men åt sidorna vinglar det. Och nedför - ojojoj!

Trägen vinner och till slut hamnar jag säkert på rätt köl igen. 

När jag hade betalt glajjorna (lalalalabingo...) så kände jag mig så himla rik så jag var tvungen att gå in i närmsta klädaffär för att kolla lite. Hade fortfarande mina gamla glas på eftersom jag inte ville köra på fyllan och där och då insåg jag att det var verkligen på tiden att jag skaffat nytt!
Jag såg ju varken storlek eller pris!

Till slut lyfte jag på dem och kikade så pass att jag kunde få fram storleken, priset var fortfarande suddigt så när jag hade provat gick jag bara och betalade. Ett par skinnimitationsjeans... Tyckte jag kunde vara värd det. Fråga mig inte hur det resonemanget går ihop sig :-)

Kan vara nåt med att det behövs nån slags kontrast till den här intelligenta/frökenlika looken. Eller vad tror ni?

1 kommentar:

  1. Vad snygg du blev, fast det var du ju innan också. Kan hålla med om det där med fyllan, svårt att gå i trappor, nerför!

    SvaraRadera

Vill du lämna ett bevis på att du varit här? Vad kul, kommentarer är väldigt, väldigt välkomna!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails