torsdag 20 december 2012

Skulle inte sagt så...

Det där med energin... Fast det var väntat. Idag tog jag faktiskt sovmorgon till 5.45 och struntade i mörkerpromenixen. Är sååååå trött. Bildbevis nedan...



Nu är det inte bara beroende på tröttheten, jag har fått nåt "häng" på ena ögonlocket, svullen och dan. Känner mig som en piggare variant av pantertant när jag tittar i spegeln så jag undviker det i möjligaste mån. Får försöka se upp hela tiden också så det döljs för andra.

Undrar om det har nåt med mitt lipande att göra? Igår när jag skulle fixa köttbullarna så skulle jag vara smart (?) och köra lökarna i matberedaren. 
Nä, inte DOM lökarna, då hade jag nog haft värre saker än ett svullet öga att klaga över idag.

De gula skulle processas och vet ni vad det smartaste av allt var? Att jag plockade ur linserna innan jag utförde det momentet. I vanliga fall har jag inga problem med lökhantering, linserna skyddar en hel del mot tårfall.
Så igår fick jag mega-flashback hur det kan vara. Tårarna fullkomligt sprutade i takt med att lökarna finfördelades.

I vilket fall, jag är mindre pigg idag. Trots det ska jag nog få till nån slags rörelse i varda'n ikväll. Vila är överskattat. Eller?

Har fått för mig att jag ska höja med en 10:a och ta 3-milaren totalt... *viskar*


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vill du lämna ett bevis på att du varit här? Vad kul, kommentarer är väldigt, väldigt välkomna!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails