tisdag 15 januari 2013

Min dag i bilder

Eller delar av den då... Typ från lunchtid.

Var tvungen att äta lite tidigare pga mitt spännande möte, kyckling med dögoe sås och ägg blev det som ni ser. För visst ser ni hur god den ser ut därunder allt det gröna?


Lunchen i kombination med min pms-nervösa mage fick mig att vilja tillbringa en bra stund i värmen på



Där träffade jag en växtätande panter katt i form av Helga, golvvärme är sååå skönt...


Sen åkte jag och min pirriga mage iväg. Tog oss på halkiga vägar dit det var bestämt. Tur jag var ute i så god tid, precis som jag misstänkt så var det nästan lögn i h-e att få  parkeringsplats!

Mötet kändes kanonbra och jag ser med spänning fram mot vart det kommer att leda :-)

På hemvägen gjorde jag en  liten förbikörning till stora handelsplatsen och hoppade in för att köpa mig ett par träningshandskar. Det lyckades.


Retade mig (men bara lite smått eftersom jag är en så mogen kvinna numera) på att handskarna som tydligen var till för tjejer (bild på en sådan på etiketten) hette nåt med Fitness medan killarnas minsann fick tituleras Training... Jag tog ett par maskulina saker eftersom handledsbandet var bättre. Och snart är det träningsdags. Igen!

Förresten, jag har ätit ikväll också, nämligen detta.



2 kommentarer:

  1. haha nä det var faktiskt alldeles nyss jag la in min kommetar med tack för tipset :)
    Det såg supergott ut och jag saknade en rätt på min 100-lista för jag såg att jag skrivit samma recept 2 ggr :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hahaha, så kan det gå! Vad bra att man kan tipsa lite emellanåt, det var faktiskt kanongott. Älskar såna här all-i-ett-rätter :-)

      Radera

Vill du lämna ett bevis på att du varit här? Vad kul, kommentarer är väldigt, väldigt välkomna!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails